Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Εφυγε ο ¨γιγαντας¨


Ποτέ μέχρι και σήμερα δεν έχει γίνει λόγος στο βήμα αυτό για ποδόσφαιρο , αθλητισμό και τους ανθρώπους που ασχολούνται επαγγελματικά ή ερασιτεχνικά με αυτά.
Η μια και μοναδική εξαίρεση μέχρι και σήμερα έχει να κάνει με μια είδηση της προηγούμενης εβδομάδας, για τον θάνατο του Μιχάλη Λώλου που έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της Τρίτης .
Ο Λώλος, υπήρξε ο μακροβιότερος Έλληνας προπονητής. Σύμβολο του Αστέρα Εξαρχείων , η προσφορά του στο σύλλογο, αλλά και σε ολόκληρη της Εξαρχειώτικη κοινωνία είναι ανεκτίμητη. Υπηρέτησε την ομάδα από τα τέλη της δεκαετίας του ’50 ως ποδοσφαιριστής και στη συνέχεια διατέλεσε προπονητής για 33 συνεχή χρόνια. Συνεπής και ιδιαίτερος, γαλούχησε σιωπηρά αλλά έντονα γενιές και γενιές παιδιών που γεννηθήκαμε στα Εξάρχεια. ¨Γίγαντας¨ στη ζωή και στο παρατσούκλι, αυτονόητα η είδηση του θανάτου του σκόρπισε θλίψη σε όσους τον γνώρισαν. Και τα ¨παιδιά¨ του, η τωρινή γενιά των ποδοσφαιριστών του, με συγκίνηση στον τελευταίο αγώνα τους, πανηγύρισαν κάθε γκολ τους στην φωτογραφία του που έστεκε δίπλα στο πάγκο που υπηρέτησε τρεις δεκαετίες τώρα, αποδεικνύοντας οτι μια τέτοιας φύσεως και χαρακτήρα ομάδα που παίζει για την φανέλα και την ιδέα, κόντρα στις εποχές, μπορεί να συγκινήσει. Σε αυτήν λοιπόν την ομάδα, ο Μιχάλης Λώλος θα ναι πάντα εκεί. Μπροστά στο πάγκο της ασυμβίβαστης ομάδας των Εξαρχείων, θα ¨ακούγονται¨ οι φωνές του και ο κόσμος θα απαντά, ¨ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΓΑΝΤΑ!¨.

1 σχόλιο:

nasi είπε...

σε λίστα σύμφωνα με στοιχεία μου αναφέρεται το όνομα του ΛΏΛΟΥ. Για να το πιστέψετε πρέπει να δείτε κ να ακούσετε σε δουλειά επεξεργασίας βιντέου μου 2006: http://www.youtube.com/watch?v=IAowlx8aM0A ΛΙΣΤΕΣ ΘΑΝΑΤΩΝ ΔΙΚΗΓ ΚΑ ΤΟ 2006 Κ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΜΕΧΡΙ 2012 ΗΛΙΑΔΗΣ . Για το ΛΩΛΟ είναι τα δύο πρώτα αρχεία μετά το ΦΙΚΑ αρχή της ταινίας.
όσο για τη κοκακόλα στην οποία αναφέρονται οι δημοσιεύσεις για το ΛΩΛΟ, έχω να πω ότι μου θύμισε τη δική μου ιστορία: ότι πρέπει να είμαι τυχερή να πετύχω μαγαζί όπου να πουλήσει σε μένα κοκακόλα που να μην μου δημιουργεί με τη 1η γουλιά καύσιμο λες κ πίνω χλωρίνη, με τάσεις λιποθυμίας. Το ίδιο κ με τη ζάχαρη. Ήδη φυλάσσω το τελευταίο πακέτο ζάχαρης που αγόρασα «για να το δώσω αν μου δοθεί ευκαιρία στον υπουργό υγείας να ρίξει στο καφέ του από αυτή τη ζάχαρη». Όσο για τους φούρνους? Καλύτερα να μην περιγράψω γιατί θα γίνω κουραστική. Αλλά να πω ότι συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Κ αυτά συμβαίνουν κ στην μητέρα μου στην περιοχή όπου ζει. Βλέποντας τις ταινίες μου θα σας δώσουν απάντηση οι ίδιοι συμμετέχοντες από που βρίσκονται τα χρήματα για τέτοια φαινόμενα. Κ θα γίνει αντιληπτό γιατί φεύγουν τόσοι άνθρωποι. Όσο για ηχητικά ντοκουμέντα με νοθεύσεις προϊόντων θα βρείτε στις διευθύνσεις ταινιών μου: http://www.youtube.com/watch?v=daha5U7HezU http://www.youtube.com/watch?v=6pTI3bI-X24 ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ Κ ΑΕΡΙΩΝ